اس ام اس تنهایی و غمگین

hasti

هفت شهر عشق
شهر اول: نگاه و دلربایی
شهر دوم: دیدار و آشنایی
شهر سوم: روزهای شیرین و طلایی
شهر چهارم: بهانه ، فکر جدایی
شهر پنجم: بی وفایی
شهر ششم: دوری و بی اعتنایی
شهر هفتم: اشک، آه، “تنهایی”
::
::
تنهایی یعنی موقعی که تنها میری لباس بخری ، تو اتاق پرو از آینه بپرسی “بهم میاد ؟”
::
::
تنها که باشی آرزو میکنی کاش یکی اسمت را صدا کند ، حتی اشتباهی …
::
::
باز بوی رفتنت مشام تنهاییم را پر کرد …
::
::
این بار مبلغ قبض موبایلم خیلی کم شده بود اما اصلا خوشحال نشدم . . .
عددی که تنهایی ام را به رخم می کشید . . .
::
::
تنهایی یعنی گوشیت روی سایلنت نباشه اما هی نگاش کنی …
::
::
تنها بودن قدرت می خواهد و این قدرت را کسی به من داد که روزی می گفت: “تنهایت نمی گذارم ”
::
::
یکی به جرم تفاوت تنهاست و یکی به جرم تنهایی متفاوت …
زندگی رقص واژگان است …
::
::
آنقدر پیش این و آن از خوبی هایش گفتم که وقتی سراغش را می گیرند شرم دارم بگویم تــنــهایــم گذاشت …
::
::
این روز ها انسان ها تنهایی ات را پر نمی کنند ، فقط خلوتت را می شکنند …
::
::
فرقی نمیکنه دور و برت چقدر شلوغ باشه وقتی از درون تنهایی …
::
::
اینجا ؛ احساس ، فروشی شده …
عشق ، اجاره ای شده …
و تنهایی هم برای ما آدم شده …
::
::
ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﺮﺍنسلت ﺭﻭ به ﺟﺎﯼ ۱۴۴ ﺑﺎ ۱۴۱ ﺷﺎﺭﮊ ﮐﻨﯽ !
::
::
از یک گوشه ی اتاق به گوشه ی دیگر سفر می کند …
تمام فاصله اش تا من همیشه همین قدر است … تنهایی !
::
::
یه وقتایى حس آخرین بیسکویت مونده تو بسته ساقه طلایی رو دارم !
شکسته و تنها …
::
::
خدایا هیچ تنهایی رو اونقدر تنها نکن که به هر بی لیاقتی بگه عشقم !
::
::
دگر تنها نیستم…
مدتی ست با تو در خودم زندگی میکنم…
::
::
بهانه هایت برای رفتن چه بچه گانه بود
چه بیقرار بودی زودتر بروی
از دلی که روزی
بی اجازه وارد آن شده بودی…
من سوگوار نبودنت نیستم!
من شرمسار این همه
تحملم…
::
::
یادش ستاره دنباله داری است که آسمان را بین من و تنهایی قسمت می کند…
::
::
این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم…
شاید از این تنهایی خلاص شدم…
تو دنیایی که جای آرزوهاست
کسی جز تو منو عاشق نمی خواد
بیا تا تکیه گاه من تو باشی
دلم مثل خودت تنهای تنهاست
اگر آدمهای کره زمین…
تعدادشان فرد باشد…
یک نفر تنها می ماند…
تو رفتی و فرد تنها شده ام من…
::
::
کوه ها با همند و تنهایند، همچو ما باهمان تنهایان…
::
::
آدم‌های تنها آزروهای کوچکی دارند…
::
::
تنهایی را دوست دارم…
بی دعوت می آید، بی منت می ماند…
بی خبر نمی رود!
::
::
قفل هزار رمز کابوس تنهایی من، کی با سلام تو باز می شود؟
::
::
جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی تا آدم گاهی آنجا جان بدهد…
مثلا آغوش تو!
::
::
تنهایی ام را دوست دارم، بوی پاک نجابت می دهد…
::
::
راز این هستی چیست؟
ما چرا آمده ایم؟
کار ما نیست گذر از هستی، گذر از آدم ها
کار ما شاید
پر کردن تنهایی یک دل تنها باشد…
::
::
هزار نفر در حسرتِ تو
تو در حسرتِ یکی
و چقدر
همه تنهاییم!
::
::
زیاد طول نمیکشد تا بفهمى ورود هر رابطه اى نمیتواند تنهاییت را پر کند…!
::
::
تنهایی یعنی یه بغض کهنه…
یه چشم خیس…
یه موزیک لایت…
یه فنجون قهوه ی تلخ و یه پاکت سیگار…
::
::
انقدر از تنهایی نترس، تو تنهایی وارد این دنیا شدی…
::
::
من برای تنها نبودن، آدمهای زیادی دور و برم دارم
آن چیزی که ندارم کسی برای “با هم بودن” است…
::
::
چه تفاوت عمیقیست بین تنهایی قبل از نبودنت و تنهایی پس از نبودنت…!
::
::
تنهایی یعنی منتظر هیچکس نباشی…
تنهایی همان دلتنگی نیست…
در دلتنگیها کسی حضور دارد…
::
::
۱٫۲٫۳ را شمردم تک تک ، آهسته به دنبال تو رفتم با شک
وقتی بزرگ شدم فهمدیدم ، تمرین جداییست قایم باشک!
::
::
نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد!
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی!
::
::
هر کی بهت میرسه میگه سلام خوشگله
ولی من یکی دوس دارم بهت فحش بدم
آره ادعام هم میشه من تکم
رفیق تنهایی و عاشق فنکدم
::
::
سرده! تاریکه !ترسناکه !فقط سکوت! سخته… تنهایی!
::
::
جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره…
مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی…
::
::
این روزها برای تنها شدن کافیست صادق باشی…
::
::

چه یه وجب… چه صد وجب…
تنهایی یه دنیاست!
::
::
تنهایی یعنی آدم واسه گوشیش که تو خونه جا مونده یه میس کال بندازه که وقتی رسید خونه دق نکنه که هیچ تماس و مسیجی نداشته…
::
::
باور کن فرق بزرگیست میان کسی که تنها مانده با کسی که تنهایی را انتخاب کرده…
::
::
تنهایی یعنی بعضی اشکای بی دلیل، بی‌بهانه، یه دفعه‌ای، نصف‌ شبی
عجیب آدم رو آروم میکنه…
::
::
تنها یک تنها میداند تن

در تنهایی هایم نیز به یاد توام
زیرا تو تمام تنهایی هایم هستی
.

.
.
تنهای تنها نیز شوم…
بیکس و رسوا نیز شوم…
باز هم آرامم…
خدا را دارم…
.
.
.
تمام آرزوی من برایت این است…
(تنها نشوی)
.
.
.
قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست / غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست
وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی / بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست
.
.
.


نیمکت با هم بودنمان تنهاست
من دل نشستن ندارم
تو دلیل نشستن باش !
.

.

.

،

 

.

.
نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت / باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی
.
.
.
نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی . . .
.
.
.
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
وقت است که یک چندی در خانه ی ما آیی
در خانه ی ما آمد ،‌ آن پادشه خوبان
آن پادشه خوبان ‌; داد از غم تنهایی . . .
.
.
.
گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم
حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم . . .
.
.
.
هر چند نمی‌دانم خواب‌ هایت را با که شریک می‌ شوی
اما هنوز ،
شریک تمام بی‌خوابی ‌های من،
تویی
.

.


.
برای من مهم نیست که وقتی کسی تنهاست به فکر من باشه
برای من این مهمه که وقتی اطرافش شلوغه ، قلبش به خاطر من میتپه
.
.
.
چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است
شرم دارم که شکایت کنم از “تنهایی”
.
.
.
تنهایی یعنی
من یه موبایل دارم که صدای زنگش رو یادم نمیاد
.
.
.
فکر تنهایی نباش
تنهایی خودش تنهاست
تنها به فکر کسی باش
که بی تو تنهاست …
.
.
.
دارد باران می بارد و داغ تنهایی دلم تازه می شود
از ابتدای خلقت هم سخن از تنها سفر کردن نبود…
.
.
.
من تورادوست دارم
تو دیگری را
دیگری دیگری را
اینچنین است که همه تنهاییم
.
.
.
ازطرف اونی که تنهاست تنها اومده تنها میره تنهاش میزارن
تنها نمیزاره تنها یه آرزو داره اونم اینه که تو تنهاش نذاری…
.
.
.
تو رفته ای که بی من,تنها سفر کنی
من مانده ام که بی تو,شبها سحر کنم
تو رفته ای که عشق من از سر بدر کنی
من مانده ام که عشق تو را تاج سر کنم . . .
.
.
.
روزهایـی کـه بـی تـو می گـذرد
گـرچه بـا یـاد تـوست ثـانـیه هـاش
آرزو بـاز می کـشد فـریـاد:
در کـنار تـو می گـذشت٬ ای کـاش!
.
.
.
رفتم که نبینی پریشان شدنم را / غمناک ترین لحظه ی ویران شدنم را
در خویش فرو رفتم و در خویش شکستم / تا تو نبینی غم تنها شدنم رهایی تنها درد یک تنها نیست…

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: